Call center od środka

ich firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.Zleceniodawcy badań wykonywanych przez studio catiStudio cati jest jednym z ośrodków badań opinii publicznej. Zleceniodawcami badań ankietowych wykonywanych p

Call center od środka Przedsiębiorstwa typu dają możliwość prowadzenia badań statystycznych i rozmów telefonicznych opierając się o indywidualne skrypty do prowadzenia statystyk. To świetna możliwość dla średnich firm, poszukujących firm zewnętrznych prowadzących tego typu usługi.

Zleceniodawcy badań wykonywanych przez studio cati

Studio cati jest jednym z ośrodków badań opinii publicznej. Zleceniodawcami badań ankietowych wykonywanych przez cati są właściciele różnych firm, którzy chcą poznać, w jaki sposób potrafią współpracować ze sobą ich pracownicy oraz, w jaki sposób oceniana jest ich praca wśród klientów przedsiębiorstwa.

Z drugiej strony zleceniodawcami cati są dyrektorzy różnych ośrodków medycznych, którzy chcą dowiedzieć się, w jaki sposób oceniana jest praca ich lekarzy. Respondentami badań cati są osoby, które zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych i dostają za to wynagrodzenie oraz użytkownicy telefonów pasujący profilem do przeprowadzanego właśnie badania. Ze studiem cati mogą współpracować informatycy, ankieterzy oraz studenci socjologii.


Działalność studia badań cati

Studio badań cati zajmuje się przeprowadzaniem badań ankietowych wśród wybranej przez siebie grupy respondentów. Pracownicy studia badań cati przeprowadzają głównie badania telefoniczne, chociaż na zlecenie swoich klientów mogą przeprowadzać również inne rodzaje badań.

Dlatego w studiu badań cati zatrudnieni są socjologowie i telefoniści, a także komputerowcy i analitycy. Posiadają oni pewną grupę respondentów, którzy zgadzają się na udzielanie wywiadów telefonicznych, a oprócz tego starają się znajdować dodatkowe osoby chętne do przeprowadzenia badania wśród osób posiadających określony profil pasujący do rodzaju przeprowadzanego badania. Zatrudnieni przez cati respondenci o nowych badaniach dowiadują się w sposób telefoniczny lub za sprawą poczty email.


Skrypt prowadzenia ankiety

Skrypt dla konsultanta telefonicznego powinien zawierać pewne podstawowe informacje o tematyce rozmowy z klientem, lub ankietowanym. Nie można wrzucić pracownika 'na żywioł', ponieważ w większości przypadków z takiej rozmowy nic nie będzie. Skrypt to podstawa, ale nie powinien stanowić ograniczenia dla konsultanta, a postępowanie niezgodnie z nim, nie powinno być karane, zwłaszcza jeżeli rozmowa zakończyła się sukcesem.

Często na nasz numer prywatny dzwonią ankieterzy z firm marketingowych, aby zadać kilka pytań odnoście nowości rynkowej, promocjach itp. Jeżeli mamy czas warto na te parę pytań odpowiedzieć. W końcu nie próbują nam niczego sprzedać, a jedynie zbierają pewne dane. Oczywiście wiele zależy od czasu w którym taki telefon otrzymamy, ponieważ telemarketerzy mają straszne wyczucie czasu.