Dobre i złe rozwiązania marketingu w sieci

ieciCoraz częściej można usłyszeć hasło "nie ma Cię w sieci, nie istniejesz" i z roku na rok jest to coraz bardziej prawdziwe stwierdzenie. Coraz więcej spraw i ważnych interesów załatwia się za pośrednictwem sieci. Ludzie szukają

Dodane: 06-08-2016 17:09
Dobre i złe rozwiązania marketingu w sieci seo Bydgoszcz
Firmy i usługi typu to jedna z wielu opcji, aby zaistnieć w sieci. O tym czemu warto znaleźć fundusze na pozycjonowanie i różne usługi promowania strony w tym artykule .

Czy warto być w sieci

Coraz częściej można usłyszeć hasło "nie ma Cię w sieci, nie istniejesz" i z roku na rok jest to coraz bardziej prawdziwe stwierdzenie. Coraz więcej spraw i ważnych interesów załatwia się za pośrednictwem sieci. Ludzie szukając usług, towarów czy informacji najpierw sięgają właśnie tam. Stąd też to stwierdzenie niesie za sobą coraz większą prawdę. Jeżeli potencjalny klient nie znajdzie danej firmy w sieci to pójdzie do konkurencji.

Tak w właśnie należy postrzegać dzisiejszy sens posiadania usług typu strona internetowa, czy pozycjonowanie. Kwestią statusu firmy w niektórych branżach jest posiadanie czytelnej strony oraz niezłego SEO strony firmowej. Ludzie tego oczekują a ich wymagania nie zaspokojone przez jedna firmę z pewnością przyniosą zysk innej.


Czy pozycjonowanie jest potrzebne

Marketing w sieci jest bardzo ważnym elementem promocji firmy, bez niego w niektórych gałęziach biznesu po prostu nie będziemy mieli szans zaistnieć. Pozycjonowanie jest jedną z wielu usług, które może wykupić przedsiębiorca, aby zwiększy zainteresowanie swoja ofertą. Sama usługa często ogranicza się do samej wyszukiwarki Google, jednak można też pomyśleć o promocji w Bing.

Sama usługa polega na sprawieniu, aby dana strona pojawiła się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania na zadane hasła, czyli frazy. Płatności najczęściej są miesięczne oraz z góry ustalone, jednak szczegóły danych ofert zależą od firmy, która wykonuje pozycjonowanie i mogą się od siebie znacznie różnić.


Dobre frazy to długie frazy

Wysokie pozycje na frazy ogólne mogą wydawać sie bardzo atrakcyjne i mocno oddziałujące na ruch na stronie firmowej, a co za tym idzie na sprzedaż czy choćby ilość klientów. Jednak fakty są nieco inne.

Okazuje sie bowiem, że wiele stron czerpie ponad 80% swojego ruchu na witrynie z fraz mniej ogólnych, a bardzo szczegółowych. Na te frazy tzw. Długiego ogona powinny sie pozycjonować szczególnie sklepy internetowe oraz duże serwisy i portale. Im więcej podstron na takie pozycjonowanie tym lepsze efekty można osiągnąć.