Nie dla tradycjonalistów

w tym zakresie oferuje dana firma. Bardzo często największą popularnością cieszą się przedsiębiorstwa, które oferują nie tylko zapewnienie obsługi dotyczącej księgowości czy administracji, ale również udostępnianie pomieszczeń bi

Nie dla tradycjonalistów

Preferencje klientów

Najczęściej jednym z najbardziej istotnych dla klientów czynników decydujących o wyborze oferty odnośnie wirtualnego biura jest to, jaki zakres usług w tym zakresie oferuje dana firma. Bardzo często największą popularnością cieszą się przedsiębiorstwa, które oferują nie tylko zapewnienie obsługi dotyczącej księgowości czy administracji, ale również udostępnianie pomieszczeń biurowych, na przykład w związku z organizowaniem spotkań biznesowych. Takie usługi są bardzo popularne, jednak do ich zapewnienia trzeba mieć odpowiednią ilość pomieszczeń biurowych, którymi nie każde wirtualne biuro dysponuje. Najważniejsza dla klientów często jest również cena, zwłaszcza w przypadku obsługi dużych firm.


Usługi w ramach wirtualnych biur

Do najpopularniejszych usług, jakich możemy spodziewać się decydując się na skorzystanie z wirtualnych biur należą przede wszystkim takie czynności, jak obsługa korespondencji ? pocztowej czy elektronicznej, skanowanie i informowanie o przychodzących do nas wiadomościach czy założenie numeru telefonicznego. Takie usługi są najważniejsze dla prężnego działania każdego przedsiębiorstwa. Jeśli chcemy poszerzyć pakiet tych usług, można zrobić to oczywiście za dodatkową opłatą. Możemy więc wybrać obsługę strony internetowej czy faksu, a także zdecydować się na przykład na wybór ubezpieczenia obejmującego działalność takiego wirtualnego biura. Są to z pewnością jedne z najchętniej wybieranych przez klientów usług.


Kontrola administracyjna

Kontrola w administracji publicznej ? kontrola przeprowadzana wobec organów administracji publicznej, polegająca na zaobserwowaniu, zbadaniu istniejącego stanu rzeczy, skonfrontowaniu go ze stanem pożądanym, wskazaniu uchybień (także ich źródeł) i sposobów ich naprawienia.

Kontrola administracyjna jest zawsze następcza, to znaczy następuje po dokonaniu przez podmiot kontrolowany określonej czynności (która może zostać zakwestionowana).

Przypadki, zakres, skutki, sposób kontroli administracyjnej określają przepisy prawne. Zaś organ kontrolujący z zasady nie jest odpowiedzialny za działania podmiotu kontrolowanego.

Wyróżniamy różne rodzaje kontroli:

wewnętrzną: dokonywaną w ramach danego urzędu, pionu organów, przeprowadzana przez organ nadrzędny, zwierzchnika. Na przykład kontrola ministra działań swoich urzędników, kontrola izby skarbowej nad działaniami urzędu skarbowego
zewnętrzną:
parlamentu (np. wotum nieufności dla ministra, absolutorium dla rządu z wykonania budżetu, komisje śledcze)
parlamentarzystów (interpelacje poselskie, interwencje w sprawach obywateli)
ombudsmana (rzecznika praw obywatelskich)
prokuratury
organów kontroli zewnętrznej administracji (np. izb obrachunkowych, Najwyższej Izby Kontroli, biur kontroli, inspekcji i inspektorów)
opinii publicznej (mediów)
sądów i trybunałów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Kontrola_administracyjna