Promowanie firmy w internecie - czy warto?

ek wywołała ewolucję pozycjonowania przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom

Dodane: 29-01-2015 09:37
Promowanie firmy w internecie - czy warto? Pozycjonowanie Tychy
Artykuł o tym jaka usługa jest i dlaczego warto zainwestować w promowanie swojej firmy w internecie.

Bomby w pozycjonowaniuStare i nowe algorytmy wyszukiwarek

Ewolucja...wyszukiwarek wywołała ewolucję pozycjonowania przechodzącego przez wszelkie algorytmy binarne i wektorową analizę treści strony. Dopiero wyszukiwarki oparte na analizie topologii sieci, zliczające linki (takie jak Google), podniosły poziom trudności pozycjonowania stron. Zaawansowane algorytmy analizy topologii sieci wielu osobom wydawały się odporne na wszelkiego rodzaju próby manipulacji/modyfikacji SERP, jednak zjawisko Google bomb, polegające na masowym dodawaniu na stronach linku ze wskazanym przez pomysłodawcę anchor tekstem, pokazało drogę do łatwego modyfikowania indeksu.


Źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych


Trochę podstaw z dziedziny pozycjonowania

SEO jest to długotrwały proces i seria działań mająca na celu wzrost pozycji witryny w wyszukiwarkach. Założenie to dość łatwe, jednak jeżeli przechodzimy do zastosowania tego w praktyce nie jest to już takie łatwe. Przy pozycjonowaniu należy wziąć pod uwagę bardzo dużo czynników na przykład: położenie geograficzne gdzie dana witryna ma swoją działalność, konkurencje i wiele innych bardziej lub mniej ważnych rzeczy. Oczywiście SEO jest to proces, zatem na konkretne efekty musimy poczekać kilka miesięcy. Istnieje wiele metod pozycjonowania, ale o tym w innej części artykułu.


Dobre słowa kluczowe = dobre efekty

Dobór słów do pozycjonowania to ważna sprawa, gdyż od tego zależy czy nasza witryna na dane słowo będzie w wynikach wyszukiwania czy też nie. Dla fachowego pozycjonera kwestia doboru fraz to bardzo istotny etap rozpoczęcia działań SEO. Nie można od tak sobie wybrać losowe frazy z danej branży, gdyż mogą one nie zgadzać się z treścią strony i kompletnie nie pasować do profilu branżowego firmy, co może zaowocować totalnym brakiem efektów działań SEO. Nie jest to jednak jedyna ważna kwestia w dziedzinie SEO. Jest wiele innych rzeczy, które mogą pójść nie tak.